środa, 30 września 2015

Albo Albo Tag




Jestem rozczarowana sobą.  Nie dość, że przez brak czasu bardzo mało czytam, to jeszcze moja aktywność na blogu jest mega mała. Ale co zrobić jeśli się ostatnio pracowało od rana do późnego wieczora? Ale teraz obiecałam sobie, z racji że przez najbliższe 2 tygodnie nie będę pracować, przeczytam tak duzo książek i będę tak aktywna jak nigdy dotąd.

Dziś postanowiłam, że zrobię tag. De facto powinnam zrobić dwa inne do których byłam nominowana jakiś czas temu, ale nad nimi muszę bardziej się przygotować.
Tag na polskiego booktuba wprowadziła Darka z Więcej Książków   który nazywa się Albo Albo Tag.

Więc lecimy z tym tagiem :D



  1.  Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?
  • Lubię czytać trylogie, ale wolę powieści jednotomowe, bo moze być tak, że pierwszy tom mi się spodobał, drugi już nie więc po trzeci raczej trudniej mi sięgnąć :c 

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
  •  Szczerze mówiąc to nie wiem. Chyba nie przeczytałam aż tyle książek napisanych przez mężczyzn, aby teraz wybrać. Więc niech będzie, że wolę autorki.
 
3. Wolisz kupować książki tylko w Empiku czy na stronach internetowych?
  • Strony internetowe. Taniej i nie musisz ruszać swoich 4 liter, chyba że na pocztę bo wybrałeś odbiór osobisty na poczcie. ( ja tak zrobiłam raz i o mało nie zabiłam siebie i ludzi przechodzących z moją wielką paką z aros.pl c: )

4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy przekształcone w serial?  
  • Dla książek to chyba lepsze jest zrobienie seriali, ale dla mnie to niestety brak czasu :c ( weź tu pogódź pracę, czytanie, oglądanie anime, czytanie mang, rysowanie i  oglądanie seriali + te inne codzienne czynności D: ) więc wybiorę ekranizacje.


  • 5. Wolisz czytać 5 stroń dziennie czy 5 książek tygodniowo?
  • 5 książek tygodniowo. Szczególnie gdy ta książka ma więcej niż 400 stron. Ale prawda jest taka, że ja i tak czytam ( nie licząc tych obecnego i zeszłego miesiąca) 2-3 książki tygodniowo.
    Teraz czytałam po 5 stron dziennie, bo nie miałam czasu a jak sie znalazł to była już noc, a że ja zmęczona po tylu godzinach zasypiałam po 5 stronach i później nic nie pamiętałam XDDD


    6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
  • Moim marzeniem jest napisać i wydać swoją książkę, więc wolę być autorem. ( wcale nie dlatego, że słaby ze mnie recenzent )

7. Wolisz czytać dwadzieścia swoich ulubionych książek tylko w kółko czy tylko nowe książki?
  • Oczywiście, że nowe. Fajnie jest wrócić do swoich ulubionych książek, ale fajniejsze jest poznawanie nowych :D

8. Wolisz być bibliotekarką czy profesjonalnym sprzedawcą książek?
  • Kiedyś chciałam być bibliotekarką, ale teraz na widok bibliotek trafia mnie szlag, więc wolę być sprzedawczynią.


    9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?
  • Ej, ale ja lubię czytać prawie wszystkie typy.. No cóż, ale najbardziej lubię fantastykę i gdybym nie miała jej czytać.... to już wolę nie czytać wszystko co jest inne, niż nie czytać mojej kochanej fantastyki. 
 
10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy ebooki?
  •  Miałam ebooka, ale oddałam tacie. Jakoś tak mi nie wygodnie się czyta. Wolę trzymać i czuć w dłoniach książkę. Nawet jeśli ważny 95489899485 kg i nie chce mi sie jej trzymać, to i tak wolę fizyczną formę.

I to tyle z tego tagu :) Wydawał mi się trudniejszy, ale całkiem prosty był :D
A jak u was z odpowiedziami? Łatwo czy może trudniej?


Przypominam że dziś jest ostatni dzień konkursu. Kto jeszcze się nie zgłosił ma czas do 23:59  :)

10 komentarzy:

  1. Lubię ten TAG, a w Twoim wykonaniu wyszedł bardzo przyjemnie. Pozdrawiam. :)

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :).
    Czemu szlag Cię trafia na widok bibliotek? Ja bez książek z biblioteki jestem jak bez ręki bo nie potrafię nie czytać. Jakbym chciała kupić wszystko co mi wpadnie w oko i co chce przeczytać to bym całkiem z torbami poszła :P, a po drugie gdzie to wszystko trzymać w małym mieszkanku? I tak mam pokaźną biblioteczkę w pokoju i na większości półek :P. Już nie mam gdzie nowych książek upchnąć ale oczywiście i tak mi mało ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Daga z bloga biblioteczkadagmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie to, że jest tam tyle książek a ja nigdy nie wiem za co się najpierw wziąć i też to, że przez biblioteki zaniedbałam swoje książki. Nowe przychodziły a ja nadal nic nie brałam ze swoich półek. Oraz ostatnio mam złe wyobrażenia, co kto robił z daną książką i tak jakoś zraziłam się do bibliotek : p

      Usuń
    2. + mieszkam w Gdańsku. Niestety czasem trzeba długo czekać na daną książkę, bo ktoś ją już ma a kolejki do niej duże. Oczywiście jak książka jest popularna i "rozchwytywana" :c

      Usuń
  3. Kocham książkowe serie, pojedyncze tomy to często za mało, nie poznam dostatecznie dobrze bohaterów... Uwielbiam papierowe wydania. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ciężko byłoby mi odpowiedzieć na niektóre pytania!
    Tylko dlaczego "na widok bibliotek trafia Cię szlag"? :o
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niestety osobą niecierpliwą i czekanie na jakąś książkę, bo jest wypożyczona sprawia, że mnie coś bierze. Nie lubię też tego, że w bibliotece książek jest od ciuciu. Najlepiej bym przeczytała wszystko od razu, ale wiadome, że tak sie nie da :c
      A jak już mam coś wybrać...... spędzam wtedy cały dzień na wyborze i nim się obejrzę wszystko już pozamykane a ja chciałam przy okazji na zakupy iść :c

      Usuń
  5. Bardzo fajny tag. Przyjemnie się go czytało w Twoim wykonaniu. Ja też wolałabym być sprzedawcą książek niż bibliotekarką (szczególnie w mojej bibliotece, gdzie nic nie ma). Nie lubię też zapachu biblioteki i starych książek. Blee... Nawet nowe z czasem zaczynają tak pachnieć.
    Pozdrawiam
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli mam już wtyki na AmberExpo:P:D
    Teraz planuję wybrać się na targi gdzie będą gry i zabawy dla dzieciaków. Mam nadzieję, że jest tam asortyment dla maluchów.
    Również uwielbiam czytać i książki kupuję w internetowych księgarniach. O wiele niższe ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też prawdopodobnie będę na gry i zabawy, szczególnie gdy AmberExpo mam rzut beretem :D
      O tak! Jeśli chodzi o księgarnie internetowe to jestem nałogowcem! ;;;

      Usuń