czwartek, 21 stycznia 2016

12 książek na 12 miesięcy

Poprosiłam przyjaciółkę, aby mi pomogła zrobić listę książek, które powinnam w końcu przeczytać bo np. już długo zalegają na mojej półce (oczywiście nie wszystkie z listy będą miały letni staż na półce XD)
Skończyło się, że wybrała wszystkie 12 książek :)
Dlaczego 12, a nie 16? Cóż. Zamiast 16 książek na rok 2016, wolę zrobić 12 książek na 12 miesięcy. Oczywiście, nie będę czytać jedną na miesiąc i nie będę ich czytać w kolejności, jaką dopisałam do poszczególnego tytułu.





Tak prezentuje się moja lista, utworzona przez Justynę. Dziękuję kochana ♥
Wy też macie jakieś listy planowanych książek na 2016?
A może, już coś czytaliście z książek wymienionych wyżej? Co powinnam najpierw przeczytać? :)
Miłej nocy ♥

6 komentarzy:

  1. Świetne tytuły wybrałaś. Kilka mam już za sobą - dokładnie sześć tytułów :) Gorąco Ci polecam "Jeden dzień", "Królów przeklętych" oraz "Grę o tron". Natomiast ja w planie mam "Plagę samobójców" :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie Plagę czytam i póki co podoba mi się :)
      A te które mi polecasz, jak najprędzej muszę przeczytać :D

      Usuń
  2. U mnie na półce z wymienionych przez Ciebie czekają "Ten jeden dzień" i "Fangirl" - też już chwilę leżą i w końcu muszę się za nie zabrać. Poza tym chcę przeczytać "Czas żniw" i "Plagę samobójców".
    Apteka Literacka

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko "Grę o Tron", oczywiście polecam całą "Pieśń Lodu i Ognia". :) Bardzo chciałabym przeczytać "Królów przeklętych"!
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tytuły, ciekawe. :D Czytałam tylko "Czas żniw" i książka ta naprawdę bardzo mi się spodobała! Powodzenia w realizacji tejże listy. :)

    OdpowiedzUsuń