wtorek, 14 czerwca 2016

Żyję

Hej Kochani :*
Co u Was słychać?
Jak można zauważyć przez pewien dłuższy czas nie było mnie na blogu.
Niestety nie miałam czasu ani sił aby napisać recenzje (których się nazbierało!) czy tagi lub inne około książkowe posty. Nawet nie miałam czasu czytać.
Przez półtora roku siedziałam na dupsku w domu i dzięki temu miałam czas na co chciałam, ale niestety przez to ze mną było coraz gorzej a przez brak funduszy nie mogłam kupować sobie co bym chciała. Czy to coś mniej lub bardziej ważnego.
W maju zaczęłam pracować. Niby praca fajna, bo siedząca, ale także dosyć męcząca.
Pracuję od 7 do 16 (od poniedziałku do soboty. W tym, że w soboty 3h krócej). Praca wymaga ode mnie skupienia i "trzeźwości", a przez te upały czułam się bardzo źle. Były momenty, że chciałam porzucić tę pracę. Co prawda nie zarabiam kokosów, ale kurczę. Mam blisko, nie muszę stać 12h na nogach. Robię coś całkiem fajnego i niezbyt skomplikowanego.
No ale po 9h każdy byłby zmęczony. A jeszcze przecież są obowiązki w domu.
Na szczęście już lepiej funkcjonuję. Mam czas na czytanie, mam i czas na bloga.

Szczerze mówiąc zastanawiałam się, czy nie zrezygnować z bloga, ale doszłam do wniosku, że naprawdę lubię go prowadzić. Przez ten blog mogłam was poznać, szczególnie Natalię, która dodaje mi sił.
Lubię pisać o książkach, lubię pisać też co nieco o sobie, lubię czytać wasze komentarze, lubię ... dużo więcej :D
Tak, więc... Żyję Kochani, żyję! :D

A teraz tak z innej beczki
Czy ktoś z Was wybiera się na koncert Avicii w Gdańsku? :)
Jestem bardzo ciekawa, bo sama chcę się wybrać. Czekam tylko na wypłatę ;_;
Na początku miałam kupić dodatki do sims 4, ale jak przeczytałam w necie, że Avicii w moim rodzinnym mieście, na Stadionie Energa który jest 2 przystanki tramwajem od mojego domu.... Stwierdziłam, że taka szansa nie może mi uciec sprzed nosa :)

Pozdrawiam i całuję :*

tego się słucha w pracy ;) ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz