sobota, 30 sierpnia 2014

#1 Sierpniowy book haul

Jest to mój pierwszy i taki duży stosik. 10 książek to dla mnie dużo do kupienia w ciągu jednego miesiąca, gdzie ja z reguły kupowałam po dwie a zaczęłam zbierać książki od lutego bodajże.
Dwie wcześniejsze książki kupiłam jakiś tydzień może dwa temu a wczoraj pozostałą ósemkę i z czego jestem naprawdę zadowolona.
Coś czuję, że za czytanie się ich wezmę dopiero od września a nawet października, bo mam sporo książek z biblioteki, a że były wakacje brałam ich dużo i z kilku bibliotek :)

1. Ali Knight - Gra z Mordercą 
2. Ted Dekker - Mroczna Kolekcja
3.Scott Westerfled - Lewiatan 

4.Jeaniene Frost - W Pół Drogi Do Grobu 

5. Jeaniene Frost - W Grobie

6. Karen Marie Moning - Mroczne Szaleństwo

7. Karen Marie Moning - Krwawe Szaleństwo

8. Michael Grant - BZRK

9. Melissa Hawach - Oddajcie Mi Dzieci

10.  Erin Morgenstern - Cyrk Nocy

Najbardziej się cieszę z Cyrku Nocy, bo już od jakiegoś czasu chciałam mieć tę książkę. Będę musiała jeszcze obejrzeć się za drugim tomem cyklu Nocna Łowczyni, bo inaczej trudno będzie mi zacząć czytać W Pół Drogi Do Grobu i W Grobie ;;;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz