środa, 1 października 2014

#2 Wrześniowy book haul

Kolejny miesiąc jest bardzo owocny dla moich półek. W tym miesiącu zaszalałam i kupiłam aż 14 książek a jedną dostałam w prezencie od koleżanki. To wspaniałe móc jednego miesiąca tyle książek kupić/dostać.

Wszystkie książki kupiłam naprawdę tanio, więc się z tego cieszę.
Ta pierwsza na samej górze w stosiku to jest właśnie prezent od koleżanki. Trzy kolejne pod Szeptem są zakupione w realu, od Kamienie na Szaniec do Dzień Kłamstwa są z taniej książki a dwie ostatnie z saturna. Natomiast te dwie na oddzielnym zdjęciu są z kiosku, gdzie wydałam fortunę. 0.99 zł za jedną.

1.Becca Fitzpatrick - Szeptem

2.Marissa Meyer - Cinder

3.Marissa Meyer - Scarlet

4.Cathy Glass - Kobieta bez przeszłości

5.Aleksander Kamiński - Kamienie na Szaniec

6.Sara Grant - Neva

7. Amy Meredith - Cienie

8.Jeaniene Frost - Jedną nogą w grobie

9.Nora Melling - Kwiat mroku. Zatraceni

10.Andrea Cremer - Cień nocy

11.William Brodrick - Dzień kłamstwa

12.Anne Rule - Serce pełne kłamstw

13.Dana Fowley - Jak ona mogła?

14.Frid Ingulstad - Przepowiednia księżyca.Ingebjørg Olavsdatter.

15.Iny Lorentz - Nierządnica.Między życiem a śmiercią.

Teraz trzeba liczyć na czas do czytania, bo z każdym miesiącem jest ich coraz więcej :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz