poniedziałek, 1 grudnia 2014

Październik & Listopad czyli wielkie podsumowanie + plany na grudzień



Tak. Wiem. Dawno nic tu nie było. Przepraszam za to. Niestety przez jakiś czas byłam w szpitalu i po powrocie musiałam się trochę zająć sobą i obecnym stanem, ale z racji, że mamy już nowy miesiąc a ja czuję się pełna zapału do pisania tu notki, więc postanowiłam zrobić podsumowanie dwóch ostatnich miesięcy.
Nie jest to zbyt dużo książek, ale więcej na pewno niż przez jeden miesiąc zdołam przeczytać :)


Październik
1. Edgar Allan Poe, Gris Grimly - Opowieści tajemnicze i szalone

2.Suzanne Collins - W pierścieniu ognia

3.Sara Grant - Neva

4.Marissa Meyer - Saga księżycowa.Cinder



Przeczytane strony: 1256

 Książka która:


- najbardziej przypadła mi do gustu 

S.Collins "W pierścieniu ognia"

- najmniej przypadła mi do gustu

E.A. Poe, G.Grimly "Opowieści tajemnicze i szalone"

Listopad
1. Colleen Hoover - Hopeless
2. Haruki Murakami - O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu

3. C.J Daugherty - Dziedzictwo
4. Richelle Mead - Akademia Wampirów
 5.Suzanne Collins - Kosogłos
6. Gena Showalter - Alicja i lustro zombi




Przeczytane strony: 2212

 Książka która:


- najbardziej przypadła mi do gustu 

C.Hoover "Hopeless"

- najmniej przypadła mi do gustu

C.J Daugherty "Dziedzictwo"
 To tyle z podsumowania.
Aktualnie czytam "Martwy aż do zmroku" Charlaine Harris. Planuję przeczytać "Angelfall" Susan Ee i coś pewnie upoluję w bibliotece, a jak nie wylosuję z półki, choć powinnam w końcu skończyć "Sagę Księżycową.Scarlet" Marissy Meyer i "Klejnot Wschodu.Pamiętnik" Maureen Lindley. Cóż...... powinnam się wziąć ostro do czytania! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz