poniedziałek, 11 maja 2015

Joy zakochała się w: kwiecień.

W kwietniu nie było ulubieńców marca, bo nić nie obejrzałam. Ani filmu ani dramy, ani nawet anime.
W kwietniu był postęp bo obejrzałam film, a nawet trzy filmy i nawet pod koniec miesiąca rozpoczęłam anime oglądać :D









Moje serce dobył  Chiński film. Ogólnie to strasznie lubię filmy historyczne i wojenne, ale tylko i wyłącznie te Azjatyckie. Szczególnie Chińskie, dlatego to było oczywiste, że "Cesarzowa i wojownicy" mi się spodobają.
Film opowiada o księżniczce Yen Feier, która po śmierci ojca (zabójstwie) jest zmuszona objąć tron. Yen Feier jest niedoświadczona w walkach, a aktualnie toczą wojnę, więc w krótkim czasie musi się nauczyć walczyć. gdy jest samotnie w lesie, dziewczyna zostaje zaatakowana, ponieważ ktoś chce jej śmierci, ale pewien mężczyzna ratuje jej życie.
Bardzo lubię ten film i podobnie jak Hua Mulan, będę wracać do tego filmu. Nawet jeśli jest smutny.


Drugim filmem i ostatnim w tej kategorii, jest film Australijski, 52 wtorki.
Nastoletnia Billie zamieszkuje z ojcem podczas gdy jej matka postanowiła przejść proces zmiany płci. Od tej pory kobiety widują się co wtorek, przez rok. Przez ten rok sporo się zmienia w życiu Billie, szczególnie zmiana która następuje w jej matce.
Obejrzałam ten film, bo Australia i się bardzo z tego ciesze, ponieważ przypadł mi do gustu, a nawet wzruszył.



"Mówi się, że po śmierci ludzie trafiają do nieba lub piekła. Jednak w niektórych przypadkach w chwili śmierci przenoszą się oni do Queen Decim, baru prowadzonego przez tajemniczego, białowłosego Decima. Wyzywa on ich do Śmiertelnej Rozgrywki, gdzie stawką są ich życia, zaś sam pojedynek ujawnia ich prawdziwą naturę. Decim to arbiter orzekający o zwycięstwie i porażce, tym kto przeżyje, a kto straci życie."
Zanim zaczełam oglądać Death Parade, obejrzałam OVA Death Billards, która mnie zachęciła aby obejrzeć anime.
Przyznam się, że sama bym chciała trafić do takiego miejsca i nie dlatego, że Decim jest przystojny XDDD
Po prostu..... nie wiem, choć wizja śmierci mi nie odpowiada póki co :D



Z muzyką zawsze mam i będę miała problem, bo tego jest tak dużo, że aż płakać się chce.


EXID - Ah Yeah


jestem strasznie zakochana w EXID. Ich raperka, LE to najlepsza raperka w Korei jaka była. Serio. Ona jest lepsza od Hyuny i od CL. Ona jest g e n i a l n a.
Ale mimo tego nie jest moją biaską, bo nią jest Solji (rudzielec)
 ma ładny głos, jest słodka, urocza i kochamy tego samego aktora, Kim Soo Hyuna ♥
Ah Yeah stylem jest podobne do Up&DOWN, ale lepsze. Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty i piosenka wpada w ucho. Jest świetna.
ah ye ah ye ah ye ah ye ~

Dalshabet - Joker


Kolejna piosenka gdzie w mv są śliczne kobiety.
Jak usłyszałam, że Szabetki będą miały comeback, zastanawiałam się, czy będzie tak dobry jak B.B.B a nawet lepszy. 
I proszę, Joker (jak i cały album) podoba mi się bardziej od poprzedniego.
Cały czas słucham tej piosenki. Jest genialna.


Lim Kim - Awoo 


Lim Kim - Love Game


Obie piosenki promujące jej nowy album kocham nad życie. Ogólnie to Lim Kim jest jedną z moich ukochanych i ulubionych solowych artystek. I nie tylko w kpopie, ale na całym świecie. Ona i Ailee to moje mistrzynie. Kocham bardzo, a jak dowiaduję się, że mają mieć comeback'i to robię się cholernie szczęśliwa.
Jest trudno mi wybrać, co lubię bardziej. Awoo czy Love Game. Obie piosenki są świetne. Głos Yerim jest przecudowny i strasznie pasuje do tego klimatu, jaki jest w tych piosenkach. Z początku bardziej podobało mi się Love Game, ale im dłużnej słuchałam tych dwóch piosenek, tym bardziej zaczęły mi się podobać tak samo. Są to moje dwie ulubione piosenki z jej nowego albumu. ♥
+ boże, jej tak pięknie w blondzie ♥♥♥



Imagine Dragons - I Bet My Life 
 

Może to troszkę smutne, ale bardzo podoba mi się mv i to nawet bardziej od piosenki, ale to nie zmienia faktu, ze uwielbiam Imagine Dragons. Bardzo lubię słuchać tej piosenki gdy czytam książkę.
Oczywiście, jesli książka to nie jakiś dramat i wyciskacz łez XDD

Ellie Goulding - Love Me Like You Do


Nie jestem fanką Ellie i nie oglądałam 50 twarzy Greya, ale mimo to bardzo polubiłam tę piosenkę a poznałam ją tylko i wyłacznie przez ising.pl i swoją ciekawość.
Nie żałuję, bo piosenka jest fajna. 
Bardzo często jej słucham i nie wiem kiedy przestanę :D



Beyoncé - Crazy In Love (Remix 2014)



Tę piosenkę już poznałam po przesłuchaniu soundtracku do Greya, ponieważ byłam ciekawa muzyki. Lubię słuchać soundtracki, nawet jeśli owego filmu nie widziałam.
Remix mi się bardziej podoba od pierwotnej wersji, a nawet wcześniej Crazy In Love nie lubiłam.
A teraz kocham, bo ten remix jest taki kljfkdjfkdj ♥

Carly Rae Jaspen - I Really Like You

Tu też muszę napisać, że nie jestem fanką. 
I nigdy nie będę. Kiedyś nawet nie lubiłam Carly, ale jej piosenka I Really Like You jest fajna.
Jest taka.... trudno mi dobrać słowa. Jakoś tak ten prosty tekst pasuje mi i mi sie to podoba :3


John Mamann - Love Life ft. Kika



Jego głos sprawia, że mam ciarki a piosenka nadaje mi uśmiech na twarzy.
Kika też ma super głos.
W ogóle wszystko super. Nawet MV ♥


Ewelina Lisowska - Nowe Horyzonty


A teraz bez bicia przyznam się, że nie lubię Eweliny i  w ogóle nie lubię zbytnio polskiej muzyki.
Ale tak jak z Love Me Like You Do, z ciekawości na ising.pl postanowiłam zaśpiewać tę piosenkę, mimo iż nigdy jej nie słyszałam. Tak mi się spodobała, że musiałam na yt włączyć i od tamtej pory słucham i śpiewam razem z Lisowską XD


I na tym kończę ulubieńców miesiąca.





3 komentarze:

  1. Hej kochana :* Nie oglądaj Greya! Ja obejrzałam i ugh...szkoda gadać :D W porównaniu do książki to film jest do dupy, a liczyłam na "wow!", niestety zawiodłam się i zamiast tego było "Ugh...miało być lepsze". Rozbrajały mnie ich miny, śmiałam się do upadłego, więc dobrze, że nie poszłam do kina bo ludzie by się na mnie dziwnie patrzyli xD. Oczywiście książka jest Aww<3 z a j e b i s t a!!! :D Warto przeczytać. Wracając do filmu, liczyłam na coś lepszego :/ może to przez Jamiego Dornana *.*
    Ps .super post kochana
    xoxo Natalia

    http://thisisrealmenatalie.blogspot.com/
    (uwaga! reklamuje się xD)

    jeszcze raz xoxo Natalia hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak pewnie bym nie obejrzała bo nie lubię tego Dornana i będę się zabierać do niego jak do Gatsbyego XDDD
      Ale książkę mam w planach przeczytać, bo ostatnio brak mi erotyków XDDD

      Reklamy najlepsze XDD

      Usuń
    2. A! I dziękuję kochana * :

      Usuń