sobota, 13 czerwca 2015

Joy zakochała się w: maj

Szczerze, to nie miałam robić ulubieńców, ale z racji ze nie mam czasu na głębsze myślenie o książkach i pisanie recenzji, to zrobię coś, przy czym nie myślę dużo :)




Jestem zaskoczona, bo w maju obejrzałam tylko trzy filmy (w tym jeden był naprawdę beznadziejny)
choć wydawało mi się, że było ich więcej! 


" Trzech warszawskich maturzystów, Alek, Zośka i Rudy, planuje rozpocząć dorosłe życie. Ich plany burzy wybuch II wojny światowej." z Filmweb
Jest to ekranizacja książki Aleksandra Kamińskiego, Kamienie na szaniec.
Nie wiem dlaczego tak bardzo zachwycił mnie ten film, ale ma coś w sobie, że ja obejrzałam go z 3 razy w zaledwie 20 dni. :3


"Kaori Fujimiya to samotniczka, jednak nie z wyboru – każdego poniedziałku znikają jej wszystkie szczęśliwe wspomnienia o czasie spędzonym z przyjaciółmi. Mimo to Yuuki Hase podtrzymuje swoją decyzję i nadal chce się z nią zaprzyjaźnić, co tydzień próbując się zbliżyć do dziewczyny w nadziei, że ta kiedyś nazwie go “przyjacielem”. "  opis z animezone
One Week Friends to jedno z słodkich anime które oglądałam w swoim życiu. Takie niewinne, smutne i urocze. Zapewne nie każdemu by się spodobało (np. mój brat), ale uważam, że jest warte obejrzenia. To jak Hase się stara zaprzyjaźnić z Kaori jest słodziutkie i kochane *-*
Zdecydowanie moje ulubione anime maja ♥


Jest to od teraz nowa kategoria. Stwierdziłam, że kupuję tak dużo książek, że w każdym miesiącu znajdzie się u mnie okładka która mnie tak zachwyci, że jestem zakochana ♥

W maju zakupiłam naprawdę dużo książek (bo 21)
i każda ma naprawdę ładną okładkę, np. Szklany tron, Sarah J. Maas, albo Starter, Lissy Price a nawet okładki serii Selekcja, Kiery Cass (szczególnie Jedyna *-*)
Ale mimo wszystko tylko jedna okładka chwyciła mnie za serce i co chwila ją oglądam

Książka Zoe Sugg, Girl Online ma tak cudowną i uroczą okładkę, że jestem zakochana. Lubię robić tej książce zdjęcia. ♥


Muzyka jak zawsze ostatnia, ponieważ przy niej mam największy problem ;;


NS Yoon-G - If you love me ft Jay Park


Piosenkę znam już od dawna, ale ostatnio cały czas jej słucham. Skradła moje serce na nowo. ♥

SPEED - What U


SPEED potrafią mi skraść serce i to w kilka sekund. 
Piosenka ma fajny klimat, no i... chłopcy są tacy aw aw aw *-* ♥
no i podoba mi się strasznie rap, a ostatnio mi rap przeszkadza w kpopie XDD


5 Seconds Of Summer - Permanent Vacation


5SOS zaśpiewali tę piosenkę na pierwszym koncercie strasy ROWYSO
Jest to piosenka z nowego albumu, który ukarze się w tym roku.
Po prostu nie mogę się doczekać. Piosenka strasznie mi się spodobała, i tak dużo Mickeya *-*
Po prostu czekam już na album i na kolejne ich piosenki ♥

Avicii - Wake Me Up


Avicii - Addicted To You


Avicii - The Night


Od miesiąca mam fazę na Avicii i cały czas słucham, oczywiście nie tylko tych trzech wymienionych piosenek, ale też i resztę. Umęczyłabym się, dając całą listę XD
Ed Sheeran - Bloodstream


O Edzie i jego piosenkach nic nie muszę pisać. Genialny człowiek, genialne piosenki. ♥

i to tyle z moich ulubieńców. :)

1 komentarz:

  1. Nominuję Cię do LBA - http://wikamarta.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń