niedziela, 23 sierpnia 2015

BE ROOM CLIFF BOOK TAG


Witajcie kochani ♥
Powoli wakacje dobiegają końca, więc postanowiłam wyjechać i przez tydzień mnie nie było.
Do końca tego miesiąca na blogu będzie się troszeczkę działo, ale wszystkiego dowiecie się jutro :)

Dziś postanowiłam przyjść do was z fajnym tagiem, który jest podobny do Marry Kiss Cliff Book Tag (swoją drogą, planuję kiedyś zrobić ten tag na blogu) lecz jest inny.
Tag polega na tym, że zapisujemy imiona kilku książkowych bohaterów. Jeśli jesteś chłopcem to zapisujesz mężczyzn, a jeśli dziewczynką to kobiety ^ ^.
Następnie losujemy trzy osoby i między tą trójką wybieramy:
  • Postać którą chcielibyśmy być. (BE)
  • Postać z którą chcielibyśmy zamieszkać. (ROOM)
  • Postać którą zrzucimy z klifu. (CLIFF)


losowałam w swoim book tagowym słoiczku
 Losów jest 18, a rund 6. Aby nie przeciągając, zaczynamy! :)

runda 1

  • Alicja z "Alicja w krainie zombi"
  • Megan z "Córka żywiołu"
  • Lindsay z "19 razy Katherine"
Pierwsza runda a mi już trudno. Chciałabym być Megan, bo jestem ciekawa jak to jest mieć jakiś żywioł. Z Lindsay mogę zamieszkać, a Alicję niestety zrzucę z klifu.Nawet jeśli ma Cole'ya to niestety nie chcę mieć styczności z Zombiakami aby później sama nimi być D:

runda 2

  • Eleonora z "Eleonora & Park"
  • Ruby z "Mroczne umysły"
  • Draculaura z "Monster High"
Tylko się nie śmiejcie z tego, że wzięłam Draculaurę do tego tagu XDD Bardzo ją lubię, mimo iż książka jest mega dziecinna :3
Sprawa jest prosta. Chciałabym być Ruby. Nie dlatego, że przez 6 lat była w tym przeklętym obozie, ale dlatego że jest fajna i jestem ciekawa jak to jest być "Pomarańczowym". Zamieszkałabym z Draculaurą bo ją uwielbiam. Jest taka fajna i wg, będziemy ploteczkować i robić piżama party z innymi potworkami. A Eleonorę zrzucę z klifu. Lubię ją, ale mnie często denerwowała.

runda 3

  • Bianca z " DUFF. Ta  brzydka i gruba."
  • Sookie z "Martwy aż do zmroku"
  • Lea z "Freak City"
Boże. Sookie od razu zrzucam z klifu, bo jej nie lubię. To naprawdę tępa dziewczyna.
Po dłuższym zastanowieniu się chciałabym być Biancą, niż Leą. Głownie dlatego, że Lea jest niesłysząca. Nie chciałabym nagle przestać słyszeć. Wolałabym mieszkać z Leą i dla niej nauczyć się języka migowego. Szczególnie gdy już kiedyś coś próbowałam :)

runda 4

  • Julia z "Dotyk Julii"
  • Hermiona z "Harry Potter"
  • Penny z " Girl Online"
Boże, to jest zbyt proste. Chciałabym być Hermioną, bo jest mądra, przyjacielska i w ogóle ma różdżkę i potrafi czarować. Zamieszkam z Penny. Będziemy się wspierać w swoich słabościach, bo obie mamy ataki paniki, choć ja raczej mam napady i nie kontroluję sobą. No ale damy rade! a Julię zrzucę. Mimo iż w 3tomie jest już silniejsza, to i tak zleci z tego klifu. Ktoś musi, no i ukradła mi męża.

runda 5

  • America z "Rywalki"
  • Katniss z "Igrzyska Śmierci"
  • Margo z "Papierowe Miasta"
Margo to postać którą pokochałam od samego początku. Jest to szalona a do tego tajemnicza postać, która ciągle nosi maski. Każdy zna inną Margo. Chciałabym być Margo, bo jestem ciekawa jak to nią jest. Mimo iż byłoby to dziwne, bo Margo to moja żona XDDD Teraz mam problem, bo nie wiem kogo wybrać. Jest to dla mnie dosyć trudne, ale niestety będę musiała to zrobić. Więc... Zamieszkam z Americą a Katniss niestety zrzucę z klifu. Dlaczego? Obie dziewczyny lubię, ale niech będzie, że America ma pierwszeństwo, bo ją poznałam jako pierwszą XDDD (Rywalki to moja pierwsza kupiona książka za moje pieniążki ♥)

runda 6

  • Eureka z "Łza"
  • Luna z "Harry Potter"
  • Blue z "Król Kruków"
Tak. Ostatnia runda musi być trudna, bo czemu nie?
No okay. Blue chciałabym być bez powodu. Z Luną zamieszkam bo jest kochana i słodka, a Eurekę zrzucę z klifu ponieważ, nie mogę nią być, bo jakbym była to bym nie mogła płakać, a ja jestem mega ogromnym płaczkiem. Tak samo nie chcę z nią mieszkać, bo bałabym się, ze się rozpłacze, choć to chyba nie jest aż tak możliwe, ale jeśli się to stanie, to będzie katastrofa dla ludzkości.


To już koniec! :)
Bardzo fajnie było zrobić ten tag, bo jest ciekawy.
Nikogo konkretnego nie będę nominować, bo nie lubię, ale jeśli ktoś chce to niech czuje się nominowany :D
Tag wypatrzyłam u Isabel.

Bai Bai ~

1 komentarz:

  1. Postać Margo jest bardzo intrygująca. Gdybym miała wybierać, też chciałabym poczuć, jak to jest być taką osobą :)
    http://booksbyshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń