czwartek, 15 października 2015

WRAP UP & TBR (wrzesień i październik)



Miesiąc minął już jakiś czas temu, ale ja i tak dopiero teraz zaczęłam czytać.
Więc i wrap up z tbr'em jest teraz :)


We wrześniu też nie przeczytałam tyle ile chciałam, a liczba przeczytanych jest straszna, ale to głównie przez to, że nie miałam czasu. Pracowanie od rana do wieczora uniemożliwia czytanie. Szczególnie gdy wracasz do domu bardzo zmęczona.



Przeczytanymi książkami są:

* Szklany Tron - Sarah J. Maas
* Legenda. Rebeliant - Marie Lu

Obie książki mi się bardzo podobały. Recenzje będą wkrótce na blogu.





Jeśli chodzi o TBR na obecny miesiąc, to postanowiłam zrobić taki mały...hm... schemat? gdzie w danym miesiącu do danego punktu, będę wybierać książkę.
A wyglądać to będzie tak:

1. Przeczytać książkę polskiego autora
wybór: Druga Szansa - Katarzyna Berenika Miszczuk
2. Przeczytać książkę pożyczoną od znajomego
wybór: Syn - Jo Nesbo
wybór: Biegnij, chłopcze biegnij - Uri Orlev
3. Przeczytać niedokończoną książkę
wybór: Saga Księżycowa. Scarlet - Marissa Meyer
4. Przeczytać coś dowolnego z półki
wybór: Stalowe Serce - Brandon Sanderson
wybór: Korona w mroku - Sarah J. Maas
Przez jakiś czas będę trzymać się tego.
Aktualnie mam skończone Stalowe Serce i czytam Syna, więc mam nadzieję, że do końca tego miesiąca uda mi się przeczytać więcej niż dwie. Chociaż aby przeczytać cztery książki, a jak uda mi się wszystkie to będę szczęśliwa. W sumie to z Scarlet niewiele mi zostało. Jakieś sto stron, a Biegnij, chłopcze biegnij nie jest grube :)

To na tyle z podsumowania. Coś czytaliście z tych wszystkich książek? jak wrażenia?




1 komentarz:

  1. Od tak dawna poluję w bibliotece na Legendę, ale ciągle nie mogę jej dostać.
    "Stalowe serce" zaczęłam czytać, ale potem mój chłopak wyjeżdżał i wziął do czytania na drogę i od tego czasu książki nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń