poniedziałek, 14 marca 2016

Zakochana w okładkach #2


Hej Kochani :*

Wróciłam od kumpeli i w końcu mogę zająć się blogiem, bo muszę przyznać, że zaniedbałam go :c
Dziś mamy 14 marca, więc czas na drugą odsłonę moich ulubionych okładek w mojej biblioteczce :D
Tym razem chcę wam przedstawić moje TOP5 okładek, które mają czarne tło :)



TOP5

#5
Wieczni
Co najbardziej lubię w tej okładce? To te róże i ogólnie okładka jest prosta, co czyni, że jest ładna :)
 
#4
Scarlet
Nie wiedziałam którą okładkę wybrać. Cinder czy Scarlet, bo obie bardzo mi się podobają, a nie chciałam dwóch dawać, więc wybrałam Scarlet, bo odrobinę mi się bardziej podoba :)
Zastanawiam się, dlaczego większości się nie podobają te okładki. Moim zdaniem są fajne ;)
 
#3
Piąta fala
 
Ta okładka nie dość ze mi się podoba, to troszkę mnie bawi. Za pierwszym razem myślałam ze to jakiś cycek kosmitki XDD


#2
Park Jurajski
Ta okładka również jest prosta i w sumie trochę mroczna, co mi się bardzo podoba. Mam dużo książek z czarnymi okładkami, ale niewiele mi się z nich podoba tak jak ta :)

#1
FUTU.RE
Przedstawiam wam moją ulubioną okładkę z tej topki.
Jest mroczna i przerażająca co jest dla mnie na plus.
Jeszcze nie czytałam tej książki, ale mam nadzieję, ze będzie mi się tak bardzo podobać jak okładka ;)


Jak tam u was? ;)
Ja byłam u kumpeli na pare dni, aby odpocząć od tego zabieganego czasu. Było naprawdę fajnie :D
A jak wam mija ten miesiąc? :) Ja jutro jadę dalej sprawy załatwiać :c
Chyba umrę ;;;;;

8 komentarzy:

  1. Futu.re ma świetną okładkę! Ja też nie wiem co wszyscy mają do tego wydania sagi księżycowej, bo mi się bardzo podoba ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są dziwni D:
      Albo... to my jesteśmy dziwne : o

      Usuń
  2. Cóż, żadna mnie nie zachwyciła...


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Futu.re ma w swojej okładce coś mrocznego co przyciąga uwagę. Ogólnie od jakiegoś czasu poluję na tę powieść, więc mam nadzieje, że będę mogła ją mieć na swojej półce:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam dwie, ale już dawno ma nowego właściciela :D
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. Okładka "Parku Jurajskiego" jest świetna. Nie tylko front robi wrażenie, tył także jest niebanalny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I ten czerwony grzbiet. Naprawdę super wygląd książki :)

      Usuń