sobota, 3 stycznia 2015

Gayle Forman - Zostań, jeśli kochasz

Będąc w szpitalu, na półce mojej koleżanki zobaczyłam książkę którą od jakiegoś czasu miałam w planie przeczytać. Od razu zapytałam się czy mogę przeczytać. Tak więc wzięłam od niej "zostań, jeśli kochasz" i rozpoczęłam czytanie.
Życie Mii diametralnie się zmienia, gdy jej najbliżsi giną w wypadku a ona sama jest w tym dziwnym zawieszeniu.Musi podjąć decyzję. Zostać, czy odejść. Nie chciałabym być na jej miejscu. W prawdzie, nikt by nie chciał. Gdy Mia wspominała swoje życie momentami bolało mnie serce. Szczególnie gdy te wspomnienia były związane z rodziną którą straciła.
Bałam się, że Mia będzie chciała odejść. Straciła najbliższych, ale nadal przed sobą miała życie i osoby które na nią czekały. Dziadkowie, wujkowie, ciotki, kuzyni, Willow, Henry, Kim, Adam i wiele innych osób.
Spokrewnieni czy nie, wszyscy są rodziną.

Strasznie pokochałam tę książkę, że nie mogę już doczekać się premiery drugiej części. Będzie trzy dni po moich urodzinach, więc poproszę rodziców jako prezent.






tłumaczenie: Hanna Pasierska
tytuł oryginału: If I Stay
wydawnictwo: Nasza Księgarnia 
data wydania: 10 września 2014 
liczba stron: 248 
moja ocena: 10/10 


Inne recenzje książek Gayle Forman:
Wróć, jeśli pamiętasz


Wyzwanie: Historia z trupem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz