niedziela, 1 lutego 2015

Wrap Up Styczeń & TBR Luty

Annyeong ~~

Mamy 1 lutego. W województwie Pomorskim rozpoczęły się ferie, choć można powiedzieć, że ja rozpoczęłam "ferie" na początku stycznia.;p
Styczeń nie był owocnym miesiącem, ponieważ przeczytałam TYLKO 3 książki :c
Trochę się działo przez ten miesiąc i niestety zbyt dużo nie przeczytałam, ale mam nadzieje że w tym miesiącu będzie więcej ^ ^.


Pierwszą książką jaką przeczytałam w styczniu była to "W pół drogi do grobu", Jeaniene Frost.
Pół wampirzyca, Catherine Crawfield w zemście poluje na nieumarłych aby ich zabić. Ma nadzieję, że wśród tych wampirów odnajdzie swojego ojca, który zniszczył życie jej matce.
Jednej nocy, podczas polowania Cat zostaje schwytana przez  Bonesa, łowcę nagród polującego na wampiry.
Dziewczyna zostaje zmuszona do współpracy z wampirem. Cat zgadza się na trenowanie z Bonesem.
Czy przez Bonesa przekona się, że są również dobre wampiry?

Drugą książką jest "Cyrk nocy", Erin Morgenster.

Trzecia i ostatnia książka to " Biały oleander", Janet Fitch


~*~


Plany na luty


 Aktualnie jestem teraz w połowie "Klucza", Mats'a Strandberg'a i Sary B. Elfgren.
I jak do tej pory książka strasznie mi się podoba. ^ ^

Kolejną książką którą planuję przeczytać jest nią "Sebatsian", Anne Bishop.











Następna w kolejce to "Endemia", Michała Gacka.











Kolejna to "Uczeń diabła", Kenneth B. Andersen.











I ostatnia to "Niezgodna", Veronica Roth.













A wy ile przeczytaliście książek w styczniu? :)
Oraz jakie plany macie na ten miesiąc? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz