czwartek, 16 lipca 2015

EpikBox #1

Dziś miałam w planie napisać recenzję książki Johna Greena, " Papierowe Miasta", ale coś cudownego zawitało u mnie w domu.
Mianowicie pewien magiczny box.


Czym jest EpikBox?
" EpikBox to magiczny box subskrypcyjny dostarczany co 3 miesiące wprost pod Twoje drzwi. Każdy EpikBox  zawiera jedną książkową nowość z nurtu Young Adult i od 3 do 5 gadżetów, które pomogą Ci się stać prawdziwym książkowym geekem."
Takie pudełko do rąk wręczył mi przystojny pan.
Przez jakiś czas bałam się otworzyć te pudełko.
Może to dziwne, ale miałam dziś sen, że przychodzi do mnie paczka z książkami a zamiast książek wyskakuje mi z niej nagi Michael Clifford z 5SOS.
To było straszne XDDD
Ale aby nie odbiec od epika, powiem,że w końcu otworzyłam i na szczęście nikt nagi mi nie wyskoczył.
W środku znalazłam różności.

Mam coraz więcej zakładek co mnie cieszy, bo jestem maniakiem.
Już wcześniej widziałam te dwie zakładki z czytającymi dziewczynami i aż zazdrościłam
 bo są   p r z e p i ę k n e !
i w końcu moje :D
Mamy w pudełku też małe zakładki z magnesem, które mają super napisy i po prostu są obłędne ^ ^
Jest też coś takiego jak Thumb Thing i szczerze powiedziawszy, to nie wiem co to jest XDDDDDD
Ale ma ładny kolor c:

Kolejna rzecz to plakat i fragment książki która ma się ukazać w sierpniu.
Plakat jest w moim klimacie.
Patrząc na niego mam dużo myśli, które mnie gnębią od zawsze ;;;

Następne to torba która wygrała moje życie!
Jest prze genialna.
Na bank będę ją nosić i będę miała teraz dylemat czy nosić moją torbę z logo 5SOS czy tę cudowną ;;;;
No ale nie będę się martwić gdy jedna  z nich pójdzie do prania XDDD
Dla mnie takie torby są praktyczne mimo iż wieczny burdel w nich. c:


A na koniec główny i najważniejszy gość tego pudełka.
Książka " Stalowe Serce " autorstwa Brandona Sandersona.
Jeszcze nic nie czytałam co powstało z ręki pana Brandona, ale miałam i mam plany i w końcu jedna z jego książek jest moja! :D
Teraz znaleźć czas na nią ^^
Choć zapewne przeczytam ją szybciej niż by się wydawało, tylko pozbyć się książek z biblioteki, które blokują miejsce na czytanie moich :ccccc

w pudełku jeszcze był kod rabatowy na -20% na biżuterię z Imagine Hope Handmade
i urocza fioletowa kartka gdzie było kilka słów :)


Jeśli chodzi o mnie to jestem zadowolona z tego boxa, mimo tego, że aktualnie cena zabija.
Sam box kosztuje 47 zł co nie jest dużo. W końcu mamy tam książkę i fajne gadżety, ale minusem jest droga przesyłka. 14 zł na przesyłkę to sporo  i trochę to zniechęca, szczególnie ze nie każdy może co 3 miesiące pozwalać sobie na EpikBox.
No i też w sumie nie każdemu może spodobać się zawartość (mowa o książce) bo nie każdemu może się spodobać, no ale to już wybór osoby która chce zaryzykować. Mi to jest całkiem na rękę. Wiecie. Książka niespodzianka. Książka która zapewne mnie zaskoczy, bo ja mogę czytać praktycznie wszystko, byleby to nie było o Hitlerze, Niemcach i wojnie  z nimi. Krew mnie wtedy zalewa, ale..... gdzie w YA pojawi się Hitler? to by było chore i dziwne XDDD

Moja ocena boxa to 4.5/5 :)

Nie mogę się doczekać, aż ruszy sprzedaż boxu nr 2 ponieważ na pewno kupię, iż jest to cudowne i takie fantastyczne! :D

Jeśli chcecie więcej informacji zapraszam na stronę EpikBox

10 komentarzy:

  1. Ale szok przeżyłam. :D Wchodzę na Twojego bloga, a tu nagle moje cudowne "Love Me Like You Do". :D Epic Box wspaniały! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Uwielbiam Ellie a ta piosenka jest genialna ! :D ♥
      Mhm! aż nie mogę się doczekać jaki będzie następny! Nawet mojemu tacie się spodobał EB i powiedział, że torba jest super i ten napis! :D Oraz będzie chciał przeczytać książkę. Byłam w szoku, bo to raczej nie dla prawie 50 latka, ale każdy czasem chce sie poczuć młodszym :D

      Usuń
  2. Postaramy się by cena przesyłki spadła do 10 zł i niżej :) Po za tym, dziękujemy za pozytywną ocenę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To byłoby fajnie, choć jakby nie wyszło i tak będę kupować, bo to jest obłędne! :D ♥

      Usuń
  3. "Jest też coś takiego jak Thumb Thing i szczerze powiedziawszy, to nie wiem co to jest XDDDDDD
    Ale ma ładny kolor c:"
    ej ej te niebieskie coś jest do trzymania ksiarzek chybaxDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. O EpikBox dopiero dowiedziałam się dzisiaj, a szkoda, bo teraz tego bardzo żałuję. Wątpię, żeby tę edycję wznowili jeszcze raz, dlatego poczekam na drugą serię. Ehh :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha świetny sen! Och, zazdroszczę Thumg Thing... Może zaryzykuję i kupię następny EpikBox. Chociaż nie wiem czy książka mi podpasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha świetny sen! Och, zazdroszczę Thumg Thing... Może zaryzykuję i kupię następny EpikBox. Chociaż nie wiem czy książka mi podpasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna inicjatywa, całkiem niedawno o niej usłyszałem i chyba muszę się na nią skusić :)
    hrosskar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa :)

    Zapraszam do siebie :)

    http://recenzjeksiazkomaniacy.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/Ksi%C4%85%C5%BCkomaniacy/822672187794113

    OdpowiedzUsuń