czwartek, 3 listopada 2016

Podsumowanie miesiąca: październik

źródło

Witajcie :*
Ostatnio nic nie wrzucałam na bloga. Miałam go serdecznie dość jak i całego internetowego świata.
Wolałam siedzieć i czytać.
Ale teraz dzięki temu mam duzo książek do zrecenzowania, wiec będę miała co pisać ;)

Przeczytałam 5 książek, co daje mi 1566 przeczytanych stron. Tylko jedna z nich cholernie bardzo mi sie nie podobała. 

☼ Raphael Montez - Dziewczyna w walizce 4/10
☼ Jay Asher - Trzynaście powodów 8/10
☼ Amanda Maciel - Tease 8/10
☼ Olga Gromyko - Szczurynki 6/10
☼ Becca Fitzpatrick - Niebezpieczne kłamstwa  8/10

Jak widząc, nie było tak źle. Jestem nawet zadowolona z wyniku i jakości :)
A jakie tytuły Wy przeczytaliście? :)
Pozdrawiam, Joy xx.



2 komentarze:

  1. Wynik bardzo dobry :D
    Mi niestety "Trzynaście powodów" nie przypadło do gustu :/ Za to "Niebezpieczne kłamstwa" były w porządku :)
    Granuluję i życzę zaczytanego listopada!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń