piątek, 25 listopada 2016

Sandy Hall - Musimy coś zmienić







Czasem lepiej powiedzieć coś głupiego, niż w ogóle sie nie odezwać.

 Leę i Gabe sporo łączy, można uznać że pasują do siebie idealnie! W końcu zauważają to inni ludzie. Sporo osób uważa ich za dobraną parę, tyle że... ani razu ze sobą nie rozmawiali.

Całkiem zabawna historia o miłości opowiedziała z 14 punktów widzenia.

Mamy tu Ingę, wykładowczyni Lei i Gabe'a, przyjaciół tej dwójki, Victora (jednego z studentów uczęszczającego na zajęcia u Ingi) kierowcę autobusu, dostawcę chińszczyzny oraz ławki i wiewiórki. Tak. Ławka i wiewiórka.

Historia jest dość lekka, praktycznie na jeden wieczór, bo książka niezbyt gruba. 
Zanim sięgnęłam po książkę słyszałam sporo niezbyt zachęcających opinii. Nie były może to takie, które by hejciły tę książkę, ale specjalnie nie zachęcały aby przeczytać.
Ale jak to ja, sięgnąć musiałam i.... szczerze to nawet mi się spodobała. Uważam, że jest całkiem urocza.
Lea i Gabe to nieśmiałe osoby, do tego ma pewne problemy więc trudno było im się do siebie samemu zbliżyć, pomimo tego, że chcieli.
Szczerze rozumiem ten strach, gdy jest się osobą nieśmiałą. Sama mam z tym problemy (i może dlatego nie mam ani faceta ani dziewczyny xd)

Lecz oczywiście w końcu im się udaje rozmawiać ze sobą. 



Przypominamy drzewo i rower. Dorastałem z nieśmiałością, a ona wrosła we mnie i stała się częścią mnie.

Bardzo podobało mi się to, że było to z perspektywy innych ludzi, którzy tylko obserwują tę dwójkę, ale też brakowało mi momentami perspektywy głównych bohaterów.

Ze wszystkich narratorów, chyba najbardziej lubiłam Caseya. Jest przyjacielem Gabe'a i jakoś tak najbardziej darzyłam go sympatią. 
Oraz Ingę, która jest prze genialna XD nie dość że to lesbijka (czyli moje klimaty) to jeszcze uwielbia zesfatywać swoich uczniów.


Mówiła, że lubi sobie wyobrażać, że jej studenci są bohaterami powieści, i wymyślać jakąś historię z ich udziałem w czasie prowadzenia zajęć. Ja idę o krok dalej i tworzę romans.

Tytuł: Musimy coś zmienić
Autor: Sandy Hall
Wydawnictwo: Pascal
Tytuł oryginału: A little something different
Data Wydania w PL: 6 maja 2015
Liczba stron: 304
Moja ocena: 6/10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz