czwartek, 18 września 2014

Lauren Kate - Łza

Gdy w bibliotece na nowościach ujrzałam książkę Lauren Kate, musiałam ją wypożyczyć. Jest to nowa historia, która ukradła moje serce.
Eureka to siedemnastoletnia dziewczyna która w wypadku samochodowym straciła matkę. Od tego czasu nasza bohaterka chce umrzeć, a nawet miała już jedną próbę samobójczą. Eureka czuje się samotna, ale nie do końca jest sama, bo ma swojego starego przyjaciela, Brooksa.

W życiu dziewczyny pojawia się też pewien chłopak imieniem Ander, który odgrywa pewną role w jej życiu, ponieważ chłopak obserwował ją od dawna.A dlaczego? Ponieważ w Eurece jest coś dziwnego, co może spowodować apokalipsę przez jej łzy. Dlatego matka dziewczyny nauczyła ją, aby przenigdy nie płakała i tak za dobrą sprawą się stało. Eureka nie płakała. Ale czy na pewno nie zapłacze teraz? gdy tyle się stało? gdy tyle się dzieje?
Aby się tego dowiedzieć, trzeba przeczytać książkę, bo spoilery nie są fajne, prawda?

Ja bardzo zachęcam do czytania, ponieważ historia jest fajna.
Lubię dziwne, magiczne rzeczy, a tu tego jest sporo. Jak np. spadek o którym nie wspomniałam, a teraz mam okazję. Medalion, list, kamień gromu i starożytna księga pisana dziwnym językiem. Poza tymi rzeczami ciekawy jest też Ander. To tajemnicza postać w książce, o której za bardzo nie mamy pojęcia, poza kim jest i jakie jest jego zadanie.






tłumaczenie:Anna Studniarek
tytuł oryginału:Teardrop
wydawnictwo:Galeria Książki 
data wydania:22 października 2013
liczba stron:472
moja ocena:10/10

Wyzwanie: Historia z trupem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz